HOME V I S I E POPPENVILLA DOELGROEPEN NIEUWS MEDIA REVIEWS AANKOOP LEVERANCIERS CONTACT
 
     
 
   
 
 
 
 

 

   
   

by Liliane Limpens April 19, 2018

 

DOLLSVILLA GLOBAL & VNO-NCW

 

Liliane active within the Dutch business organization VNO-NCW.

Company visit Circl, the circular pavilion of ABN AMRO on the 'zuidas' in Amsterdam.

 
 
   
 
 
 

   
   

by Liliane Limpens April 9, 2018

 

High end shop for design and life products for children | USA

 

USA OBSESSED BY THE DUTCH DOLLSVILLA

 
 

"We have been obsessing over your beautiful DollsVilla by Liliane®, the design is just beautiful. We would love to begin a new partnership with your DollsVilla Global BV in The Netherlands."

DLK | Design Life Kids: modern finds for the modern home. West Chester, Pennsylvania.

 

"This modern dutch design is made of high quality sustainable wood creating a unique and modern dollhouse on wheels. Designed for larger dolls such as Barbie, stuffed plush toys with a 30 centimeter - 1:6 scale. In hotel lobbies, nurseries and primary schools, the DollsVilla is used to stimulate group play between multiple children, encouraging group play! This villa includes a large house and furnishings. Due to the nature of natural wood, coloring and shades made vary. 120 x 60 x 128 cm 42" x 23" x 50" Birch plywood, solid beech wood, stainless steel. Includes 19 furniture items."

 
 

DLK is a carefully curated collection of fashion, accessories, toys and decor for the modern aesthetic loving family. With a focus on high quality, modern design, DLK features talented boutique designers and internationally adored brands.

 
 
 
 

 

   
   

by Liliane Limpens March 7, 2018

 

DUBAI INTRODUCES THE DUTCH DOLLSVILLA

 
 

The Dubai' company Seats & More starts the introduction of the Dutch design DollsVilla by Liliane® in the United Arab Emirates.

"We offer a variety of  items that you do not often encounter in the Middle East, hence we do not choose the everyday items. We search for articles that are highly functional, and not yet well known in the Middle East. Design, safety, convenient products have our preference. Brands such as the DollsVilla by Liliane®".

 
 
   
 
 
 

 

   
   

door  Liliane Limpens 4 maart 2018

 

PRODUCTIE POPPENVILLA BY LILIANE®

 
 

Nieuwe productieseries in Duitsland gestart van de twee modellen van de PoppenVilla by Liliane®: versie ‘leading’ en nu ook weer de ‘light’. Tot vreugde van de USA, met name.

CE | European and US standards for safety EN 71-1 71-2 71-3 | ASTM F 963-11 | TÜV. FSC for responsible forestry.

 
 
   
 
 
 

   
   

by Liliane Limpens | Oosterbeek February 3, 2018

 

Liliane Limpens conferentie-deelnemer

 

DOLLSVILLA GLOBAL BV NEEMT DEEL AAN

 
56e BILDERBERGCONFERENTIE

Thema van de Bilderbergconferentie op 2 en 3 februari 2018: Winnaar of verliezer? Hoe bereiden we ons voor op de toekomst in een nieuw tijdperk? Jaarlijks organiseert VNO-NCW, stafgroep Levensbeschouwing en Ondernemen, deze conferentie over een actueel maatschappelijk thema. Highlights Dave Blank #breakthrough en Melanie Rieback #bravewoman [Chatham House Rule]

 
 

"Te gast zijn op een Bilderbergconferentie [gestart in 1954, red] kan uitsluitend op uitnodiging en gebeurt alleen als je iets hebt toe te voegen, als je echt iets te melden hebt wat andere genodigden niet al kunnen vertellen”, aldus verslaggever Bart Reijnen. "Daardoor komen er ook ieder jaar weer nieuwe mensen bij en vallen er ook weer mensen af."

 
 
 
 
 

   
   

by Liliane Limpens January 18, 2018

 

Nieuwjaarsreceptie VNO-NCW Den Haag De Malietoren 11.01.2018

 

DE KINDEREN ALS GROENE GROEIERS

 

VNO-NCW Nieuwjaarsreceptie 2018 waar vooruit gekeken wordt naar een ondernemend jaar met de focus op duurzaamheid, circulariteit.

 

Daar laat ik licht vallen op de duurzame woningen van de kinderen. Zij zijn de wèrkelijke Groene Groeiers. Onze kinderen gaan zorgen voor een verdere voltooiing van de transitie naar een verbetering van ons leefklimaat op aarde. Alles start vanuit de basis.

 
PoppenVilla by Liliane®. To house their most important emotions.
 
 
 
 
 
 

   
   

door Liliane Limpens 16 januari 2018

 

Samenwerking Rudolphstichting | Nederlandse Vereniging voor

 

Pleeggezinnen | LILIANE BV

 

MEER GRIP OP DE WERKELIJKHEID

 
 

De donaties van de PoppenVilla by Liliane® ten behoeve van [onder meer uit-huis-geplaatste] kinderen in gezinshuizen en pleegzorggezinnen worden onverminderd voortgezet. De schenkingen van een Nederlandse ideële stichting maakten op 24 oktober 2013 een begin, de eerste PoppenVilla vertrok naar een gezinshuis in Zevenaar. Inmiddels spelen kinderen in ruim 130 opvanggezinnen dagelijks met hun villa. To house their most important emotions. De ervaringen zijn buitengewoon goed.

 

Apeldoorn 16 januari 2018 – “Via de NVP [Nederlandse Vereniging voor Pleeggezinnen] zijn wij op de hoogte van de mogelijkheid om als pleeggezin in aanmerking te komen voor de donatie van een PoppenVilla by Liliane®. Wij zijn al zeven jaar met veel plezier pleegouders. En zijn van plan om dit nog lang te doen. Op dit moment hebben we twee pleegdochters, van 10 en 11 jaar oud. En staan we op de wachtlijst voor een bijplaatsing tussen de 4 en 6 jaar oud."

 

"Beide meisjes zijn erg getraumatiseerd. Het meisje van 10 loopt qua ontwikkeling erg achter en speelt veel uit haar verleden en heden na met de poppen. Zij zou erg geholpen worden door te kunnen spelen met een PoppenVilla, om zo meer grip op de werkelijkheid te krijgen.”

 
Pleegouders Tessa en Denny van ’t Hoff | Apeldoorn
 
 
 
 
 
 

   
   

by Liliane Limpens January 5, 2018

 

New Business Development

 

DOLLSVILLA GLOBAL STARTS IN THE USA

 
 

Melanie Dowling [35] will start developing the USA market for the DollsVilla by Liliane® with the focus on hospitals, childcare, pre-schools, toy stores in the higher segment and organizations for the disabled. Starting with the Greenwich region [Connecticut] and New York.

 

A great number of organizations in the USA have already shown to love the Dutch design DollsVilla by Liliane® and its popularity keeps rising as DollsVillas are shipped to the USA on a regular basis.

 

Melanie will use her professional background and product love, her knowledge and experience in marketing and finance to give the DollsVilla by Liliane® a wonderful place in the lives of children in the USA. To house their most important emotions.

 

“Mom, can I play with my kids now?” My daughter reminded me with that question of myself and my twin sister playing for hours with our dolls when we were young. We could have only dreamed of a doll house like the DollsVilla!"

 
Melanie Dowling | Business Developer - DollsVilla by Liliane® USA LinkedIn | usa@dollsvilla.com | T +1 3474970466
 
 
 
 
 

 

   
   

by Liliane Limpens September 25, 2017

 

CO-OPERATION WITH NEW ZEALAND

 

Start of a co-operation between DollsVilla Global and MeMe&Co, an high potential, international company, based in New Zealand. Departments in London, Paris, New York and Sydney. ‘An invitation-only collection of the world's finest luxury brands made with repect and created with a culture of purpose. Each brand hand-chosen for their dedication to craftsmanship, magnificent quality, and in many cases, social impact.’

 
   

“We absolutely adore your gorgeous DollsVilla by Liliane®. You’re very talented. We would love to partner with you and help tell your story. We love that our brands make a difference in their own unique way as you do with your collaborations with the health, hospitality industry and with shelters. Partnerships based on shared values will always be strong."

 
   
   
 
   
 
 
 

 

   
   

by Liliane Limpens August 22, 2017

 

DOLLSVILLA'S TO ESTONIA AND HONG KONG

 

Today two samples of the DollsVilla by Liliane® start their journey to private customers in Tallinn Estonia and in Hong Kong. #ParentsInLove

 
   
   
 
   
 
 
 

 

   
   

by Liliane Limpens August 4, 2017

 

BAKERMAT VAN DE POPPENVILLA BY

 

LILIANE®

 

Vandaag was ik, na bijna 50 jaar, terug in het huis waarin ik opgroeide: G.W. Lovendaalsingel 66 in Grave. Een spontane en hartelijke rondleiding door àlle ruimten en door de sprookjesachtige tuin. #gedenkwaardig

 
   

In de gereedschapskelder van mijn vader [1916-1981] ligt de bakermat van de PoppenVilla by Liliane®. Daar toonde hij mij als jong meisje de liefde voor zijn kinderen, door houten buitenspeeltoestellen te maken. #overdracht

 
   
   
 
   

De huidige bewoner: "En het is best mogelijk dat je op de foto staat bij gereedschap van jouw vader. De vorige eigenaar liet ons bij de oplevering weten dat er nog gereedschap lag van de eervorige eigenaar. Jouw vader dus."

 
   
 
 
 

 

   
   

by Liliane Limpens July 26, 2017

 

A LOVELY HOLIDAY 2017

 
#WIND #WATER #WARMTH  
   
   
 
   
 
 
 

   
   

by Liliane Limpens July 5, 2017

 
VNO-NCW ONDERNEMERSTAFEL 11  
 
 
 
   
 
 
 

 

   
   

by Liliane Limpens June 18, 2017

 

18th BIRTHDAY OF THE DOLLSVILLA BY

 

LILIANE®

 

Maastricht June 18, 1999 - Amsterdam June 18, 2017

 

 

 
 
   
 
 
 

   
   
 
   

by Holland Hub  | April 12, 2017

 

Holland Hub Australia | Newsletter #24 March 2017

 
ABOUT INTERVIEW BY THE DUTCH VNO-NCW  
   
 
   
 
 
 

 

 

   
   

by Liliane Limpens May 12, 2017

 

The emirates discover Dutch design for children

 

ABU DHABI PRESENTS THE DOLLSVILLA

 

Presentation of the Dutch design DollsVilla by Liliane® in the capital of the United Arab Emirates. At the Children & Parents World and Life Style Abu Dhabi 2017. From 11 - 13 May in the Abu Dhabi National Exhibition Centre - ADNEC. Under the patronage of Abu Dhabi Businesswomen Council.

 
   
   
 
   
   
 
   
   
In Dubai, two samples of the DollsVilla by Liliane® are already in use. In the Kidz Club and a restaurant of the Grand Hyatt Dubai.  
   
   
 
   
   

Lojain Omran and the DollsVilla by Liliane® in Abu Dhabi May 12, 2017. Omran is a social media superstar and television host most well known as a presenter for Good Morning Arabs. She is also insanely popular on Instagram where she has more than 5 million followers.

 
 
 
 
 

 

   
   

by Liliane Limpens April 7, 2017

 

New market-entry United Arab Emirates

 

DOLLSVILLA IN DUBAI AND ABU DHABI

 
 

The DollsVilla by Liliane® impresses the Emirates. A succesful entry is made in several high end hotels, hospitals and nurseries. A result of the Dutch trade mission to Abu Dhabi and Dubai 3 – 7 April 2017.

 
 
 
 

http://tinyurl.com/k6s2rcx

 

The Grand Hyatt Dubai use two DollsVilla's by Liliane® in her brunch-restaurant and in the kids club.

 

“Congratulations with the amazing concept of the DollsVilla by Liliane®” - Ruto Tawde, manager of the Spa and Kidsclub of the Grand Hyatt Dubai.

 
   
   
 
   
 
 
 

 

   
   
 
   

by Liliane Limpens March 10, 2017

 

Opinieblad Forum VNO-NCW | door redacteur Remko Ebbers

 

https://www.vno-ncw.nl/forum/deze-ondernemer-verovert-de-wereld-met-poppenvillas

 

DEZE ONDERNEMER VEROVERT DE WERELD

 
MET POPPENVILLA'S  
   

Remko Ebbers: "Je zou het niet zeggen, maar je kunt de wereld veroveren met poppenhuizen. Of het in elk geval proberen, zo laat Liliane Limpens zien. Ze gaat dan ook graag mee met handelsmissies. ‘Effectiever dan beurzen en ik vind ze leuker.’ Deel 1 in de nieuwe Forum-serie 'De handelsmissionaris'.

 
   

De zakenwereld zou ze mijden, dat wist Liliane Limpens als jong meisje al. Weliswaar waren haar beide grootvaders vermogend geworden in de graanhandel, maar van haar vader – die in loondienst was – leerde ze dat je in zaken altijd op je hoede dient te zijn. Toch heeft ze een eigen bedrijf opgericht, DollsVilla Global. En nu verkoopt Limpens poppenvilla’s over de hele wereld."

 
   
NOS Journaal vanuit Sydney op 5 november 2016. Interviews met Hans de Boer, voorzitter VNO-NCW en met Liliane Limpens over Zakenvrouwen en hun deelname aan Handelsmissies https://lnkd.in/gbt78SV  
   

Het volledige artikel Forum VNO-NCW  

 
   

Ondernemingsorganisatie VNO-NCW zet zich op [inter-] nationaal niveau in voor de kwaliteit van een ondernemings- en vestigingsklimaat. Voor ondernemingen van uiteenlopende grootte en verspreid over alle sectoren. Van de AEX-bedrijven tot familiebedrijven, het midden- en kleinbedrijf en jonge ondernemingen.

 

Van Nederland het meest welvarende land ter wereld maken. Dat is de missie van Hans de Boer, voorzitter van VNO-NCW. Het is zijn overtuiging dat Nederland alles in huis heeft om dat te bereiken. Daarvoor moet Nederland wel uit zijn schulp kruipen, stelt hij. 'Als we ons klein blijven noemen, blijven we ook klein. We zullen ons mondiaal moeten positioneren.'

   
 
 
 

   
 
   

Uitnodiging door Marie-Thérèse Beckers 7 februari 2017

 

Lezing Ladies League Limburg 16 februari 2017

 

Liliane Limpens Down Under op Handelsmissie met Koningspaar

 

ZAKENVROUWEN EN [WEINIG] EXPORT

 
 
Marie-Thérèse Beckers | Uitnodiging Ladies League Limburg:

'Vrouwelijke ondernemers zijn internationaal niet zo actief en zijn buitengewoon ondervertegenwoordigd op handelsmissies, gemiddeld 10% participeert. Dit terwijl een derde van de Nederlandse ondernemers vrouw is. De ministeries EZ, BZ en OCW zoeken naarstig naar de sleutel om een omslag te maken, zodat een reële afspiegeling ontstaat van de werkelijkheid. Waarom exporteren vrouwen zo weinig? Kan hun belangstelling daarvoor gewekt worden, en indien zo, hoe dan?

 

Liliane Limpens, ontwerper van de PoppenVilla by Liliane®, heeft een simpele verklaring waarom vrouwen zo mondjesmaat internationaal actief zijn, en hoe dit gewijzigd zou kunnen worden. Het NOS Journaal interviewde haar daarover op 5 november jl. in Sydney.

 

Liliane nam in de herfst van 2016 deel aan de Koninklijke Handelsmissie naar Australië en Nieuw-Zeeland, al weer haar 8e missie sinds 2001. Begin april gaat ze op missie naar de Verenigde Arabische Emiraten - Dubai en Abu Dhabi. Op 16 februari vertelt ze ons hoe het eraan toe gaat tijdens zo'n missie, van inschrijving tot follow-up, over het leuke en zinvolle van deze buitenlandreizen.'

 

Informatie en [eenmalige] aanmelding: www.ladies-league-limburg.nl

 

Lia Cortenraad 17 februari 2017:  "Om jou te horen spreken over je passie, daar krijg ik, en volgens mij iedereen die avond, weer heel veel energie van."

 
 
 
 
 

 

   
   

by Liliane Limpens February 13, 2017

 

DollsVilla Global BV genomineerd

 

DOLLSVILLA MKB INNOVATIE TOP 100 2017

 
 

MKB Nederland:

"DollsVilla Global BV is de wereldwijde organisatie voor de marketing en de distributie van de innovatieve PoppenVilla by Liliane®.

 
   

De PoppenVilla by Liliane® is de eerste duurzame woning ter wereld voor 1:6 auto's en poppen van 30 centimeter.

 
   

Dit handzame speelgoed is favoriet bij kinderen. De PoppenVilla is een kindhoog speelmeubel op wielen. Hoogwaardige materialen, productie in Duitsland.

 
   

De PoppenVilla maakt connectie met het lievelingsspeelgoed van kinderen, hun 1:6 auto's en poppen. Als de kinderen van de kinderen in een duurzaam huis met veel lichtinval en ruimte wonen, dan heeft dit zijn weerslag op het geluk en de veerkracht van hun jonge ouders."

 
   

"De Nederlandse PoppenVilla by Liliane® is wereldwijd uniek."

 

Website | Website Innovatie

 
   

 
   
 
 
 

   
   
 
   

by Holland Hub  | February 2, 2017

 

Holland Hub Australia | Newsletter #22 January 2017

 
DOLLSVILLA FOR REHABILITATION RESORT  
   
 
   
 
 
 

   
   

by Liliane Limpens January 26, 2017

 

Economic mission Dutch entrepreneurs

 

DOLLSVILLA BY LILIANE® TO THE UNITED

 

ARAB EMIRATES: DUBAI AND ABU DHABI

 
   

DollsVilla Global BV | Liliane Limpens is participant of the Dutch economic mission to the United Arab Emirates, from April 3 till 7, 2017. The mission is led by Edith Schippers, minister of Health, Welfare and Sport.

 
   

Ms. Mariam Alshamsi - Deputy Ambassador - during an advisory meeting at the Embassy of the United Arab Emirates in The Hague on January 24, 2017:

 

"The European / Dutch - German DollsVilla by Liliane® will have a 100% succesfull match with the people of the United Arab Emirates, absolutely!".

 
   
 
   
 
 
 

   
   

door Liliane Limpens 11 november 2016

 

Uitzending in het NOS Journaal | 5 november 2016

 

NOS JOURNAAL INTERVIEW MET LILIANE

 
   

Een interview door het NOS Journaal met Liliane in Sydney, over de deelname van DollsVilla Global BV aan de economische missie naar Australië en Nieuw-Zeeland. De reportage van de Journaal-redactie gaat over het staatsbezoek van het koningspaar en over de export-activiteiten van vrouwelijke ondernemers. De Nederlandse overheid – in casu de ministeries van Economische Zaken en Buitenlandse Zaken - zoekt naar de sleutels om de deelname van zakenvrouwen aan handelsmissies te bevorderen [nu minder dan 10%].

 
 

Uitzending van het interview op het NOS Journaal 20:00 uur op zaterdag 5 november.

 
 

Achtergrondartikel 'Vraagtekens bij 'vrouwenkorting' op handelsmissies' door Kysia Hekster | NOS.

 

 
 
 
 

   
   

door Liliane Limpens 7 november 2016

 

Economische missie Nederlandse ondernemers

 

POPPENVILLA BY LILIANE® NAAR

 

AUSTRALIË EN NIEUW-ZEELAND

 
   

DollsVilla Global BV | Liliane Limpens maakt deel uit van de brede economische missie naar Australië [Canberra, Sydney en Melbourne] en Nieuw-Zeeland [Auckland en Wellington], van 28 oktober - 11 november 2016. Samen met 125 andere ondernemers. De missie vindt gelijktijdig plaats met het staatsbezoek van Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima, onder leiding van de ministers van Buitenlandse zaken en Economische zaken.

 
   
 
   
 
   

"DollsVilla by Liliane blows the others out of the water!" - by Reanne Jones | Australia.

 
   
 
   
 
 
 

   
   

door Liliane Limpens 30 september 2016

 

Bijeenkomst Ministerie van Buitenlandse Zaken

 

INTERNATIONALE ZAKENVROUWEN

 
   

Bijeenkomst van Nederlandse internationaal ondernemende vrouwen, op uitnodiging van Joke Brandt, de secretaris-generaal van het ministerie van Buitenlandse Zaken | Den Haag 29 september 2016. Centrale vraag: Welke sleutel kunnen we gebruiken om Nederlandse zakenvrouwen te prikkelen om buiten de landsgrenzen zaken te doen?

 
   
 
   
 
 
 

   
   

door Liliane Limpens 9 september 2016

 

Frans uitgeversproject van start

 

BOEK OVER GESCHIEDENIS POPPENHUIZEN

 
   

In voorbereiding een Frans boekproject over de internationale geschiedenis van poppenhuizen vanaf 1900 tot de hedendaagse Nederlandse PoppenVilla by Liliane®.

 
   

The author | journalist wrote for the French GoodLife, Le Figaro, Libération, Le Nouvel Observateur, L’Express, AD, Elle Décoration, Femme Actuelle, Prima, Grazia, Avant-Scène, COSP, Maison&Objet, Mathieu Lustrerie, Cognac Martel, Ateliers d'Art de France [et al].

 
   
 
 
 

   
   

door Liliane Limpens 10 augustus  2016

 

50% korting voor vrouwen | RVO Ministerie Economische Zaken

 

STIMULERING HANDELSMISSIES VOOR

 

VROUWELIJKE ONDERNEMERS

 
   

Vrouwen ondernemen relatief minder internationaal dan mannen en nemen ook minder deel aan handelsmissies. Nog geen 10% van de deelnemers aan handelsmissies is vrouw. En maar 25% van de internationaal actieve ondernemers is vrouw. En dat terwijl een derde van alle Nederlandse ondernemers vrouw is.

 
   

Om hier verandering in te brengen wordt door het ministerie van Economische Zaken aan alle vrouwelijke deelnemers aan handelsmissies 50% korting aangeboden. Aanbod geldt tot 8 maart 2017.

 
   

Uitgaande Nederlandse handelsmissies vanaf september 2016: Argentinië | Thailand en Vietnam | Zuid Korea | Japan | Costa Rica en Panama | Vietnam en de Filipijnen | Australië en Nieuw-Zeeland.

 
   

Lets go. Lets fly. Lets export!

 
   
 
   
http://www.rvo.nl/onderwerpen/internationaal-ondernemen/wegwijzer-internationaal-zakendoen/handelsmissies/vrouwen-50-korting  
 
 
 

   
   

door Liliane Limpens 11 maart 2016

 

11e TOP 100

 

NOMINATIE VOOR DE POPPENVILLA

 

INNOVATIE TOP 100 - MKB NEDERLAND 2016

 
   

De PoppenVilla by Liliane® is genomineerd voor de 11e MKB Innovatie Top 100 - 2016, de innovatie-etalage van de Kamer van Koophandel Nederland.

 
   

De Innovatie Top 100 is de grootste en belangrijkste prijs voor innovatieve MKB-bedrijven in Nederland. Nominaties worden beoordeeld op impact voor de branche en samenleving, originaliteit, verkrijgbaarheid [gerealiseerde omzet] en de mate van bescherming. 

 
   

Aan de MKB Innovatie Top 100 is bewust geen prijs verbonden. De kracht van het initiatief is te laten zien waartoe het MKB toe in staat is. De 100 bedrijven en hun innovaties worden jaarlijks bekend gemaakt.

 
   
 
   
 
 

Reviews

Pitch

NOS Journaal

Interview VNO-NCW

Economische Missies Liliane Limpens

 
 
     
     
 
HOME V I S I E POPPENVILLA DOELGROEPEN NIEUWS MEDIA REVIEWS AANKOOP LEVERANCIERS CONTACT